Domeček

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Hledání

Kravina, jak jinak. Několik chvilek se tu trápíte s něčím, co se na první pohled zdá jasné a jednoduché - tak proč u toho člověk stráví tolik času. Pak stačí maličko ...

 A možná by se dalo říci, že " zázrak " je na světe. I když, on to není zázrak, jen maličký úspěch, v hodně velkých uvozovkách. Při svém psaní se setkávám s věcmi, které chtě nechtě, musím zkoumat za všech stran. Objevit a představit všechny možné pohledy, zákoutí. Někdy jsou z toho docela dobré trapasy. V prvních chvílích bývá člověku horko, ale později, už jsou jen k zasmání.

 Právě mám za sebou jeden - ne osobní, týká se Blog. sk - a jeho nápovědy. Ta mi asi ještě připraví horké chvilky. :) Včera jsem tu hodinku hledala odpublikovaný článek - nebyl. Prostě zmizel. Na to, že se mi na serverech strácejí věci - toto spojení je rovněž v uvozovkách jsem si už zvykla. Že nahraji něco, někam a pak nemůžu přijít nato, kam jsem to dala. Ale, aby se to stratilo v systému blogů - to mne trošku rozhodilo.

 Nakonec se přišlo na to, že nebyl systém nastaven na velká písmenka, a svůj " POKUS ", který jsem zakládala kvůli psaní nápovědy, jsem právě těmito velkými písmenky napsala. Naštěstí to rozhodilo jen mne, a ne dalšího uživatele, který by z toho mohl být trošku mimo.

 Nyní u kafe jsem se vrátila ke službě nastavení personalizovaných blogů - zvláštní to koutek.  Jen nevím, jak to napsat, aby to bylo pochopitelné. Jinak, pro zatím to vypadá, že jsem zdolala vše. Takže dnes v noci nápovědu pro Blog.sk předávám majitelům. Jestli sem někdo zavítá, tak uvítáme názory a návrhy, co by v ní mělo být. Naco nezapomenout. Víc hlav, víc ví. Samozřejmě, že se bude dopisovat tak, jak budou přibývat služby, ale - začátek je vždy nejhorší ...

 

 

 

 

 

 


Den za dnem | stály odkaz

Komentáre

  1. to mi je zahada...
    Ako chces pisat napovedy pre slovakov, ked nevies ani poriadne cesky? Skus si po sebe precitat...mozno ti to v slovencine pojde lepsie...jeden nikdy nevie...
    publikované: 02.03.2004 00:25:38 | autor: Divny Janko (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. diky moc!
    To mame opravdu velike stesti, ze to rozhodilo jen tebe a nikoho dalsiho, jeste bychom z toho byli trochu mimo:-( Objevuj Ameriku dal a hezky jim to, tem slovenskym tvurcum vysvetli, jak se to ma spravne delat:-) Kdyby neco, porad se s Ronym:-)
    publikované: 02.03.2004 00:34:50 | autor: Josefa (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. A jéje...
    Zdá se mi to nebo poznávám nezaměnitelný styl psaní Jany - Chumláčka - Obláčka - Kopretiny - Pavly (snad to jsou všechny její nicky). Tato paní byla vyhozena nejdřív z Xka, pak z Bloguje, teď, mám takový dojem, zkouší své štěstí tady...

    Čistě pro informaci:

    http://minimag.cz/arsinoe/index.php?p=239&c=1#comments

    http://www.xpress.cz/cgi-bin/xpress/xpress.fcgi?akce=ohlasy&ID_clanek=6650&sekce=10

    Na Bloguje se chlubila tím, jak bude "redaktorkou internetového časopisu", přitom neumí pravopis. Myslím, že s tou "nápovědou" to nebude tak žhavé... Ona je zkrátka taková, dělá ze sebe div ne spolutvůrce systému, přitom jediné co umí používat je IE. Její stránky naleznete na http://nassvet.com

    Pokud je to opravdu ona (a myslím že ano), tak si dávejte dobrý pozor...
    publikované: 02.03.2004 00:48:17 | autor: Prekvapený Čehún (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Pište si ty bláboly někam jinam ...
    Tak nevím o co Vám jde, ale nevadí.
    Postupně: Přeložit text do slovenštiny, není problém - pokud o to budou majitelé Blog.sk stát, klidně jim tu nápovědu přeložím.
    Za další - " Rony " - má zkušenost s " tímto pánem " je taková, že jen povídá.Ale jakmile se na něj člověk obrátí s konkrétní otázkou, nebo konkrétní prosbou o radu - hraje mrtvého brouka.
    Na adrese - Náš svět se předělává systém.Chci tam použít Bloxxy od Jana Biena...
    Jinak nemám, co bych Vám k tomu řekla.
    publikované: 02.03.2004 07:54:35 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Překlad do slovenštiny???
    Prokristapána, jak můžeš chtít překládat něco do slovenštiny??? Nedávno jsi na obláčku nebo kopretině (kdoví, kolik těch tvých blogů bylo), sama osobně ronymu napsala, že slovenštině nerozumíš.
    A navíc by ses místo studia slovenštiny měla už konečně trošku věnovat jazyku českému. Až zvládneš základy a zapamatuješ si vyjmenovaná slova, pak se pouštěj do studia jazyků cizích.
    Tvou "nápovědu" k systému blog.sk raději nechám bez komentáře. Je ale prima, že už umíš udělat barevný text.
    publikované: 02.03.2004 12:09:55 | autor: Ještě překvapenější čehún (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Jsi nepoučitelná...
    Mám zálohy z Bloguje a není problém v nich najít třeba toto: 'Jo, Rony, tvé rady si přečíst a použít nemohu. Dělá mi problémy slovenština. Číst "odborný text" v tomto jazyce, mi opravdu nejde.'

    Jano, na co si tu zase hraješ? To ti ta ostuda na Bloguje a na Xku nestačila? To budeš lhát a vymýšlet si pořád dál? Máš jedinečnou šanci začít na blog.sk znovu, tak se sakra vzpamatuj a zkus to jednou bez lhaní. Lidi nemají tak krátkou paměť, jak by se ti hodilo!
    publikované: 02.03.2004 17:39:11 | autor: Arthur Dent (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Arthure,
    Není mi přesně jasné, o co Vám jde. Napsala jsem do komentáře a do spotu pár postřehů a návrhů. Napsala jsem větu, že pokud by chtěli, aby se ozvali na uvedený e-mail. ( Nebo tak nějak – nechce se mi to hledat ). Přišel e-mail, se spojením, na jednoho člověka ze společnosti. Navrhla jsem mu, že pokud by měl zájem, pokusila bych se sepsat nápovědu. Souhlasil. Konec.Tečka.
    Poslala jsem jednu ukázku. Zaujala ho. Dnes jsem poslala konečnou verzi s tím, že pokud by chtěli, převedu a zašlu i verzi slovenskou.Pokud by si to nechtěli přeložit sami. Jestli přijde odpověď ano, je to můj! problém. VÁM osobně a všem ostatním do toho nic není, kde a jak ten překlad získám. ( Můžu si s tím klidně letět na měsíc, mohu to klidně odvést na Slovensko k sestře, mohu to poslat známému mejlem, mohu si vzít slovník a hrát si sama. ) Ale nechápu, co je Vám do toho. Je to jen a jen můj problém.
    Reagovala jsem na komentář, který uvedl skutečnost, k čemu bude ve slovenském systému český manuál. Napsala jsem, že není problém ho přeložit. Nepsala jsem, jak to vyřeším, ale to, že to není problém !!! Nevkládejte mi Arthure do úst a do písmenek něco, co jsem nenapsala. Pokud se společnost Singularity,s.r.o. ozve, že chtějí i slovenský překlad, budou ho mít. Já jsem jen poslala návrh něčeho a je jen na nich, co s ním udělají. Mohou použít slova, nebo obrázky. Mohou použít část z něj, nebo zaslaný manuál celý. Mohou ho také vyhodit. Je jejich. A je na nich, co s ním udělají. A tím to končí. Pro mne. A opravdu nechápu, co s tím máte společného Vy, nebo ostatní lidé. Promiňte, ale tentokrát jste trošku ulítl – taháte sem něco, co s tím nemá absolutně nic společného.
    PS: Výrok, " mám zálohu a není problém v ní najít … " není zrovna od správce systému moc profesionální. Po této větě bych se zamyslela nad tím, co napsat do zamčeného blogu, nebo co bylo ve smazaném článku. Kdo ví, kdy budete mít zase chuť hledat a zveřejňovat obsahy blogů a psát je do komentářů. Smazaných, nebo zamčených. Důvěra je zajímavá věc ... Ale klidně si sem ty věty, co se týkali Ronyho textů napište, ale jsou absolutně od věci …..
    publikované: 02.03.2004 23:17:18 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. ?
    odkdypak si s Arthurem vykate, "Pavlo"? Btw, znate vy se vubec? Uz jste spolu nekdy mluvili?
    publikované: 02.03.2004 23:25:13 | autor: Mahu (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Mahu - rozhodla jsem se vykat všem,
    alespoň veřejně. Je na tom snad něco špatného? Zda se známe? Ne, sice bylo domluveno setkání, nebudu zveřejňovat proč a jak a kvůli čemu. Pozvání pro Arthura a jeho ženu platí nadále, ale asi se už slíbených slov nedočkám. To ale nebrání v tom, proč lidem vykat - je to lepší.
    publikované: 02.03.2004 23:32:18 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Hehehehehe :-)
    To uz je opravdu docela dost :) Jano, budes prekladat slovenstinu pomoci slovniku? Jau, tohle opravdu boli :-)
    publikované: 02.03.2004 23:36:11 | autor: allora (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. Najednou si vykáme???
    No dobrá. Tak tedy:

    Vážená paní Jano. Důvěru jste v první řadě zneužila Vy! Vaše chování je chucpe. Ta věta, kterou jsem citoval, byla z VEŘEJNÉHO deníčku a můžete ji nalézt například v Google cache, pokud tedy víte co to je. Navíc ve Vašem případě, v případě manipulátorky a lhářky, která se, pokud je přistižena, do krve hádá, je to jediná možnost, jak se Vašim lžím bránit.

    Celý Váš komentář je akorát napadání mé osoby za to, že jsem se zeptal na prostou věc: Jak je možné, že chcete - cituji

    "Přeložit text do slovenštiny, není problém - pokud o to budou majitelé Blog.sk stát, klidně jim tu nápovědu přeložím."

    když sama píšete, že slovensky neumíte?

    A pokud chcete vědět, proč za Vámi rozhodně nepřijedu, vězte, že jsem zvyklý se s lidmi, které navštěvuji, vítat. Ale Vám ruku nepodám... Důvody myslím znáte a být na Vašem místě, byl bych poněkud méně sebevědomý.
    publikované: 02.03.2004 23:48:47 | autor: Arthur Dent (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Jasně,
    jen tak do nás, jen nám to všem hezky nandej!!! Vždyť přece Chumláčku-Obláčku-Kopretino-Jano-Pavlo-domečku ty máš VŽDYCKY pravdu. A když tě někdo nachytá na tom, že pravdu nemáš, dokážeš to obdivuhodně zařídit tak, že zase máš pravdu jen a jen ty a všichni ostatní jsou lháři, kteří ti jenom ubližují! Děláš to moc dobře, takhle si na svou stranu získáš strašně moc lidí, kteří tě budou obdivovat a postaví tě na piedestal jako bohyni! A správně děláš, jen tomu primitivovi Arthurovi vykej, on tě jen upozornil na opakování tvé stejné chyby, je to zavrženíhodný člověk a nezaslouží si důvěrné tykání. Nejlepší bude, když budeš vykat všem, protože všichni časem pochopí, že tě nejsou hodni! My blbci ti dali druhou, ba i třetí možnost zůstat a nebýt sama, ale ty se svou umíněností a potřebou, aby tě někdo litoval a obdivoval, každého odeženeš a uděláš z něj nesnášenlivou stvůru. Zůstaň si sama se svými "pravdami" a určitě ti bude líp. A doufám, že si každý uvědomí včas, že ti nesahá ani po kotníky, protože jinak by mohl být tebou zničen.
    Přeji ti ve tvém zvláštním světě hodně štěstí a klid od všech lidí, kteří by tě měli rádi a kteří by ti chtěli podat přátelskou ruku.
    publikované: 02.03.2004 23:52:22 | autor: Ještě překvapenější čehún (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Nazor odbornika?
    A co na to vsechno rika Vas doktor, Pavlo, nebo jak Vas mame vlastne oslovovat? Budete dlouho Pavla?
    publikované: 03.03.2004 01:31:53 | autor: Mahu (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Nazor odbornika?
    A co na to vsechno rika Vas doktor, Pavlo, nebo jak Vas mame vlastne oslovovat? Budete dlouho Pavla?
    publikované: 03.03.2004 01:48:21 | autor: Mahu (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Pozvání
    si vykládáte prazvláštně. Chtěla jste po mně, abych Vám přijel nainstalovat "Windows nebo Linux", že chcete na počítači "programovat". To že se instalace PC (ani ničeho jiného) ode mne nedočkáte Vám mohlo být jasné hned poté, co jste byla vyhozena z Bloguje. Každopádně pozvání, jak ho chápu já, je "Přijeď", nikoliv "Přijeď mi nainstalovat PC, zaplatím ti za to".

    K vykání/tykání: ve 23:17 mi napíšete "vykací" vzkaz sem a ve 23:18 mám od Vás na ICQ zprávu "Máš tam odpověď". Chcete-li si tedy hrát na dámu, co je nad věcí, tak prosím důsledněji.

    Je s Vámi těžké pořízení, já vím. Jakmile někdo začne poukazovat na Vaše lži a nesrovnalosti, začnete kolem sebe kopat: "Nevím o co vám jde" je ještě nejmírnější (možná jste měla použít klasičtější "Nevím o čem mluvíte"). Spoléháte na to, že lidé nad Vaším počínáním raději mávnou rukou než aby se s Vámi dohadovali. Já je chápu, Vy totiž velmi ráda překrucujete to co jste řekla. Velmi dobře si pamatuju na náš dialog po ICQ, který se během půl hodiny vyvinul od "nikdo mi peníze neposlal" přes "ano, jen *** mi poslala peníze" až k "dva lidi mi poslali peníze".

    Teď předpokládám napíšete, jak je Vaším zvykem, že mi do toho nic není, čímž se pokusíte odvést pozornost od toho, že jste velmi nepříjemná a nebezpečná lhářka k tomu, že se Vám někdo hrabe do soukromí. Tenhle Váš trik už znám, tak pro upčesnění dodám, že jsem se Vás na to neptal, Vy sama jste mi začala tvrdit, že Vám nikdo nic neposlal, jenže jste netušila, že já znám pravdu. Snažila jste se mě přesvědčit velmi vehementně, bohužel ve chvíli, kdy já jsem znal pravdu a Vy jste nevěděla, že ji znám.

    Druhý Váš oblíbený trik je "Chci vidět jasné důkazy..." Sama jste nabídla "důkaz" toho, že jste vrátila peníze a spoléhala na to, že ho nikdo nebude chtít vidět. Když ho ale někdo vidět chtěl, tak jste náhle mail smazala a vytisknutý papír nemohla nascannovat... Může to být pravda, ale není. Proč není? No zkrátka proto, že pokud člověk na svou obranu použije nějaký "důkaz", tak ho má připravený kdykoli ukázat a nevymlouvá se na kdeco.

    A na Vaši oblíbenou otázku "Co Vám do toho je? Proč mě nenecháte na pokoji?" s dovolením odpovím, že podle (nejen) mého názoru jste prolhaná, cynická a nestydatá osoba, která už dostala několik "šancí" a jejíž taktikou je lhát až do doby než se na to přijde a když se na to přijde, tak všem napsat, že jsou lumpové, změnit si přezdívku, odejít jinam a tam začít všechny z předchozího místa pomlouvat.

    Přeji Vám v tomto počínání hodně zdaru. Už Vám kromě nassvet.com moc míst nezbývá.

    PS: Tuhle stránku si po odeslání komentáře také zazálohuju. Hádejte proč...
    publikované: 03.03.2004 13:29:43 | autor: Arthur Dent (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Pozvání
    si vykládáte prazvláštně. Chtěla jste po mně, abych Vám přijel nainstalovat "Windows nebo Linux", že chcete na počítači "programovat". To že se instalace PC (ani ničeho jiného) ode mne nedočkáte Vám mohlo být jasné hned poté, co jste byla vyhozena z Bloguje. Každopádně pozvání, jak ho chápu já, je "Přijeď", nikoliv "Přijeď mi nainstalovat PC, zaplatím ti za to".

    K vykání/tykání: ve 23:17 mi napíšete "vykací" vzkaz sem a ve 23:18 mám od Vás na ICQ zprávu "Máš tam odpověď". Chcete-li si tedy hrát na dámu, co je nad věcí, tak prosím důsledněji.

    Je s Vámi těžké pořízení, já vím. Jakmile někdo začne poukazovat na Vaše lži a nesrovnalosti, začnete kolem sebe kopat: "Nevím o co vám jde" je ještě nejmírnější (možná jste měla použít klasičtější "Nevím o čem mluvíte"). Spoléháte na to, že lidé nad Vaším počínáním raději mávnou rukou než aby se s Vámi dohadovali. Já je chápu, Vy totiž velmi ráda překrucujete to co jste řekla. Velmi dobře si pamatuju na náš dialog po ICQ, který se během půl hodiny vyvinul od "nikdo mi peníze neposlal" přes "ano, jen *** mi poslala peníze" až k "dva lidi mi poslali peníze".

    Teď předpokládám napíšete, jak je Vaším zvykem, že mi do toho nic není, čímž se pokusíte odvést pozornost od toho, že jste velmi nepříjemná a nebezpečná lhářka k tomu, že se Vám někdo hrabe do soukromí. Tenhle Váš trik už znám, tak pro upčesnění dodám, že jsem se Vás na to neptal, Vy sama jste mi začala tvrdit, že Vám nikdo nic neposlal, jenže jste netušila, že já znám pravdu. Snažila jste se mě přesvědčit velmi vehementně, bohužel ve chvíli, kdy já jsem znal pravdu a Vy jste nevěděla, že ji znám.

    Druhý Váš oblíbený trik je "Chci vidět jasné důkazy..." Sama jste nabídla "důkaz" toho, že jste vrátila peníze a spoléhala na to, že ho nikdo nebude chtít vidět. Když ho ale někdo vidět chtěl, tak jste náhle mail smazala a vytisknutý papír nemohla nascannovat... Může to být pravda, ale není. Proč není? No zkrátka proto, že pokud člověk na svou obranu použije nějaký "důkaz", tak ho má připravený kdykoli ukázat a nevymlouvá se na kdeco.

    A na Vaši oblíbenou otázku "Co Vám do toho je? Proč mě nenecháte na pokoji?" s dovolením odpovím, že podle (nejen) mého názoru jste prolhaná, cynická a nestydatá osoba, která už dostala několik "šancí" a jejíž taktikou je lhát až do doby než se na to přijde a když se na to přijde, tak všem napsat, že jsou lumpové, změnit si přezdívku, odejít jinam a tam začít všechny z předchozího místa pomlouvat.

    Přeji Vám v tomto počínání hodně zdaru. Už Vám kromě nassvet.com moc míst nezbývá.

    PS: Tuhle stránku si po odeslání komentáře také zazálohuju. Hádejte proč...
    publikované: 03.03.2004 13:30:57 | autor: Arthur Dent (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. " Rony " - má zkušenost s " tímto pánem "
    neda mi sem nenapisat, ze moja icq skusenost s tymto panom je dobra, na otazky odpoveda a odkedy zistil rozsah mojich (ne)vedomosti o sablonach a pod. - pise dokonca aj step-by-step navody pre opice.. ale uznavam, ze medzi nami neexistuje recova bariera :)
    a este literarny utvar:
    http://azure.bloguje.cz/28869_item.php
    publikované: 04.03.2004 08:28:19 | autor: azure (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Azure
    nevím, nic proti němu nemám, ale mám s ním jiné zkušenosti. A poslední je stará asi 5 dní, kdy jsem se ho na icq zeptala, zda bych mohla mít jeden dotaz, ohledně systému Bloxxy, ke kterému psal recenzy - ani mi neodpověděl.
    publikované: 04.03.2004 12:46:48 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. souhlasím s Azure
    Rony mi, jak jistě Pavlo víš, dělal šablonu. Měl se mnou trpělivost obrovskou a snažil se mi vyhovět, za to si ho já velmi cením. Kromě toho mi vždycky poradil i v dalších jiných věcech o které jsem ho požádala. Snažil se radit i tobě, když sis dělala šablonu ještě pro Obláček na Bloguje CZ. Jenže poté jak ses k němu chovala jako rozmazlené děcko a slovně jsi ho napadala, to pochopitelně vzdal. Nedivím se mu, že dneska s tebou nekomunikuje. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
    publikované: 04.03.2004 14:22:49 | autor: Rhapsody (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Zamerne klamstvo a loz.
    Moje ICQ nie je hotline, to za prve - preto je nutne autorizovat sa. Opakujem, ze nikto nie je opravneny ziadat odomna akukolvek odpoved a hlavne nema ziadny mandat k tomu, aby sa takto vyjadroval.

    A teraz k veci: Bloxxy som otestoval a napisal o tom. To neznamena, ze som od tej chvile povinny suplovat autorov a autorske stranky k tomuto systemu. Pre mna je Bloxxy uzavreta vec mojim prispevkom a nemozem sa mu zmysluplne venovat pretoze ho nepouzivam. Zopakoval som len znamu a logicku vec.

    Teraz k minulosti: Porusujem svoje zarieknutie sa, ale odpovedam hlavne pre ostatnych, pretoze si tu moje meno dava do huby osoba, ktorej bolo dost vyrazne naznacene, aby sa nikomu z ludi z bloguje.cz nijakym sposobom nevenovala a nevyjadrovala. Dorazne to ziadam a nie som sam, aby SVOJ SLUB, DODRZIAVALA a dala pokoj normalnym ludom.

    Neziadam si na tento komentar ziadnu odpoved a dakujem, ludom co sa odvazili protestovat a napisali svoje skusenosti a hlavne pravdu. Aj ked nie je to ich povinnost a osobne si myslim, ze v suvislosti s touto parodiou je to uplne zbytocne a keby pomahalo ignorovat ju, tak by som ich aj zatratil. Lenze ignorovanie je zrejme malo.
    publikované: 04.03.2004 14:44:05 | autor: rony (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Rony,
    vaše icq číslo uvádět nebudu. Ale je k dispozici schrenhot mé plochy, kde je potvrzena Vaše autorizace. Takže, v tuto chvíli v 15,29, jte zde on line, a trvale nepřítomen. Takže opravdu nevím, proč popíráte, že jste u mne autorizován a já u Vás také. Ale to nevadí.
    Jinak,pokud jde o druhou věc,já jsem nezačala.Založila jsem si zde blog,a psala.Nikde jsem se kao první neznínila o blogerech z bloguje.cz - začali jste Vy. Takže prosím, netrvďte něco, co není pravda.
    V noci klidně ten skrenhot nahraji na server, a dám na něj odkaz. Své icq máte uvedeno na stránkách - samozřejmě, že skrenhot, mám k dispozici, a mohu ho zveřejnit. Kdyby náhodou číslo zmizelo....
    publikované: 04.03.2004 15:38:23 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Lidi,
    chci zde jen potvrdit, že Rony je tou osobou, co se vydává za Pavlu, očerňován. Měl jsem k Ronymu výhrady, které jsem i publikoval, ale po rozhovoru na ICQ jsem změnil o jeho osobě názor. Myslím, že mu doposud dlužím omluvu, ale je to stará věc a Rony jistě sám ví, jak to bylo a je natolik fér, že ani omluvu nežádal. Přesto dodatečně se Ronymu omlouvám a Jano, ty se styď, zales do kouta a šoupej nohama!!! Máš opravdu obdivuhodný žaludek!
    publikované: 04.03.2004 15:56:12 | autor: MiM (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. A opět...
    Manipulace:

    "Takže opravdu nevím, proč popíráte, že jste u mne autorizován a já u Vás také."

    Nenašel jsem ani slovo o tom, že by Rony někde tvrdil, že Vás neautorizoval.
    publikované: 04.03.2004 17:45:27 | autor: Arthur Dent (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Prepis logu ICQ komunikacie
    Podotykam, ze to bolo na moj vkus davno a v ten moment som si nespojil dane meno s nikym konkretnym. V ICQ som zvyknuty, ze ma oslovuju ludia, ktori si ma mylia s informacnou centralou, ale k veci. Tu je kompletna kopia logu z mojho ICQ klienta, ktoru som vyhrabal z adresara so zaznamami, nakolko nemal som doteraz tusenie, ze je to jedna a ta ista osoba. Kazdu novu osobu v mojom kontaktliste nevitam s nadsenim ale ved citajte:

    Session Start (50066147:Jana): Sat Feb 28 17:36:04 2004
    [17:36] [rb /\/\.]: kto ma vola?
    Session Close (Jana): Sat Feb 28 17:36:10 2004


    Session Start (50066147:Jana): Sat Feb 28 17:37:49 2004
    [17:37] Jana: Dobrý den, nebudu rušit, jen bych se časem chtěla na něco zeptati ... , či spíše, poprosit o radu
    [17:38] [rb /\/\.]: mno skus, ci budem vediet
    Session Close (Jana): Sat Feb 28 17:38:33 2004


    Session Start (rony:Jana): Sat Feb 28 17:38:45 2004
    [17:38] Jana: No, měl byste :)) Bojuju s bloxxy. psal jste na něj recenzi...
    [18:05] *** "Jana" signed off at Sat Feb 28 18:05:41 2004.
    [18:08] [rb /\/\.]: bloxxy - ja som ho len skusal, najlepsie kontaktovat autora
    [18:08] [rb /\/\.]: ja pouzivam Movable Type, je podla mna daleko lepsie
    Session Close (Jana): Sat Feb 28 18:08:48 2004


    Session Start (rony:Jana): Sat Feb 28 18:25:31 2004
    Session Close (Jana): Sat Feb 28 18:25:35 2004


    Session Start (rony:Jana): Sat Feb 28 19:17:58 2004
    Session Close (Jana): Sat Feb 28 19:18:01 2004


    Mila Jana/Pavla, velmi ta prosim, v mojom pripade uz si ma nikdy nevezmi do ust a budes mat pokoj. Neodovodnene si ma napadla a zatial ani jedna veta nebola pravdou ale obycajnou sprostou lzou. Prosim ta este raz, vid. vyssie neskusaj uz prosim vracat sa k starym temam a zi svoj zivot ako vies. Zapis z logu komentovat nebudem ale potesi ma, ak z neho niekto explicitne vyslovi zaver.
    publikované: 04.03.2004 18:27:18 | autor: rony (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. A este stranka s recenciou Bloxxy
    Aby bolojasno, este niekolko dni pred tym, som istej Martine/Pavle/Jane odpovedal:

    http://spravodaj.madaj.net/archives/001158.html

    musim poznamenat, ze az doteraz som nemal tusenia o koho ide.

    Mila Jana/Pavla/Martina, velmi ta prosim, v mojom pripade uz si ma nikdy nevezmi do ust a budes mat pokoj. Neodovodnene si ma napadla a zatial ani jedna veta nebola pravdou ale obycajnou sprostou lzou. Prosim ta este raz, vid. vyssie neskusaj uz prosim vracat sa k starym temam a zi svoj zivot ako vies. Zapis z logu komentovat nebudem ale potesi ma, ak z neho niekto explicitne vyslovi zaver.
    publikované: 04.03.2004 18:40:42 | autor: rony (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Skoda,
    ze nefunguji vyjezdy psychiatricke prvni pomoci...:-( Uz by ji meli pod zamkem:-(
    publikované: 04.03.2004 22:47:12 | autor: Mahu (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. tak z toho mi plyne, ze neumis pouzivat nazvoslovi icq
    pises, ze se ti rony neuatorizoval a potom rikas, ze jsi ho celou dobu videla online. tak to teda musel byt autorizovany pro tebe, jinak bys to nevidela. priste nelzi.
    publikované: 05.03.2004 18:02:39 | autor: fik (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. tak z toho mi plyne, ze neumis pouzivat nazvoslovi icq
    pises, ze se ti rony neuatorizoval a potom rikas, ze jsi ho celou dobu videla online. tak to teda musel byt autorizovany pro tebe, jinak bys to nevidela. priste nelzi.
    publikované: 08.03.2004 09:54:05 | autor: fik (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Odkaz
    http://chumlacek.wz.cz/posledni:_clanek_blogerum_cz/posledni_clanek_index.htm
    publikované: 08.03.2004 22:27:06 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. Odkaz
    publikované: 08.03.2004 22:28:21 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Tak nic,
    dopíši odkaz na konec článku ......
    publikované: 08.03.2004 22:37:12 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. ?
    publikované: 08.03.2004 22:40:49 | autor: Pavla (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014